18 Ocak 2011

ve TATİL ZAMANI

bir eğitim dönemini daha geride bıraktık...ve yeni yılın ilk hatırı sayılır tatiline başlıyoruz.bütün böte lilere ve öğrenci arkadaşlarıma 2011 yılının ilk tatilinde iyi dinlenmeler diliyorum.tabi ki yaklaşık 40 gün tatil yapıcaz diye üni. hayatına ara vermek kendimizi eğitim adına salmak olmaz.bu tatilde enerjimizi cogaltalım, gücümüzü toparlayalım ve moralimizi yüksek tutalım ki ikinci dönemde daha başarılı bir eğitim dönemi geçirelim.ve bu sömestır dönemde çalışacagım için bloguma ayıracak pek vaktim olmayacak.yine de mümkün oldugunca vakit bulabildigim kadar sizlere yepyeni haberler, önemli gelişmeleri ve bilgileri yayınlayacagım.yapacagımız bu kısa arada hepimize iyi tatiller diliyorum, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle, kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok: